7 haftalık gebelik kese var bebek yok - Obilsin.com
Merhaba arkadaşlar ben hamileyim iki gün önce doktora gittim bebeğimin kalp atışını duymaya ama kese vardı bebek görünmedi ultrasona göre 6h 6g çıktı doktor iki hafta sonra yine gel dedi şimdilik bi sıkıntı yok dedi kesem 19 mm korkuyorum boş gebelik olabilir diye bu durumu yaşayıpta sonradan bebeğini gören varmı lütfen beni bilgilendirirseniz sevinirim
Benimde öyle oldu cnm 9 haftaya kadar bekledim başka doktora da gittim oda boş gebelik deyince kürtaj oldum umarım senin bebek oluşursonradan bebek oluşur diye çok söyleyen oldu
Hesaba göre ben 9. Haftadayım ama ultrasonda 7. Haftaya yeni girdim. 15 gün ise önce dr hesapladı 8 dedi ultrasonda 6 olabilir dedi bebek göremedim hesaptan emin değilim dedi. 10 gün sonra tekrar bakarız demişti. Bu hafta 7 dedi gördü. İdrar kesenizin dolu olmasından tutun da ultrason cihazına kadar farklı değişkenler olabilir. Stres yapmayın tevekkül edin.
Merhaba arkadaşlar ben hamileyim iki gün önce doktora gittim bebeğimin kalp atışını duymaya ama kese vardı bebek görünmedi ultrasona göre 6h 6g çıktı doktor iki hafta sonra yine gel dedi şimdilik bi sıkıntı yok dedi kesem 19 mm korkuyorum boş gebelik olabilir diye bu durumu yaşayıpta sonradan bebeğini gören varmı lütfen beni bilgilendirirseniz sevinirim
Kizlar sata gore 7+1 ultrasona gore ise 5+1 doktor büyük ihtimalle boş gebelik olabilir dedi. Yolk kesesi oluşmuş 5mm sınırda biz bu ölçüde kalp atımı gormek isteriz dedi. Çok uzgunum.
Merhaba arkadaşlar ben hamileyim iki gün önce doktora gittim bebeğimin kalp atışını duymaya ama kese vardı bebek görünmedi ultrasona göre 6h 6g çıktı doktor iki hafta sonra yine gel dedi şimdilik bi sıkıntı yok dedi kesem 19 mm korkuyorum boş gebelik olabilir diye bu durumu yaşayıpta sonradan bebeğini gören varmı lütfen beni bilgilendirirseniz sevinirim