40 yaşından sonra hamile kalan veya tanıdığınız var mı ? - Obilsin.com
mrb arkadaşlar ben 43 yaşındaydım hamilelik planlıyorum ama yaşımdan dolayı korkuyorum tabi 43 yaş çok geç geliyor sizin 40 yaşından sonra Doğum yapanınız var Mı
Bir akrabamız 20 yıllık evliliklerinde defalarca tedaviye rağmen çocuk sahibi olamadılar. En son menapoza girecekmiş düzensizlikleri başlamış yengemin son kez denediler. 2011 de evlatlarına kavuştular şükür. Nasipse hiçbir şey için geç değil.
Bir yengem 44,başka bir yengem de 42 yaşındayken nur topu gibi çocuklar doğurdular. Yalnız bu yaşlarda ikiz gebelik olasılığı daha yüksekmiş bilginiz olsun:) düşünüyorsanız biraz acele edin derim çünkü maalesef biyolojik saatimiz erkeklere nazaran daha hızlı çalışıyor. Her şey gönlünüzce olsun.
Annemin arkadaşı 43 yaşında 15 gün önce Oğlu oldu . Çok zor geçti gebeliği doğumu da sezeryan olduğu için sonrasında zorlanıyor hala. 4. Çocuğu . Ama pişman değilmiş güzelmiş öyle dedi
Bizim yakın bi tanıdığımız 42 yaşında hacca gideceği sırada öğrenmişti.şoktaydı.çocuk şimdi 6 yaşlarında sanırım
Bende 43 yaşındayım ve 3 ay önce anne oldum.. Yaşımdan dolayı anne olma şansım hiç yok gibiydi en azından doktor umutlu değildi. Rabbim izin verdi ve küçük oğlumu kucağıma alabildim.. Ilk başlarda düşük riski vardı, dikkat ettim ve doğum sezeryan olarak gerçekleşti.. Çok şükür bende bebeğim de ıyiyiz herhangi bir sıkıntı yook