2 kez kürtaj olup sağlıklı hamile kalanlar - Obilsin.com
Merhaba arkadaşlar ,ilk gebeliğim boş gebelik olduğu içim 7 haftalık olunca kürtaj oldum ve 7 ay sonra ikinciye hamile kaldım ,ama bu da 6.haftada kalbi durduğu için 9 haftalıkta kürtaj oldum bi hafta oldu . Genetik test yaptırmamızı söylediler ,sonuç 2 ay sonra çıkacak benim durumumu yaşayanlar hangi testleri yaptırdınız ?sağlıklı gebelik geçiren oldu mu ?acaba çok korkuyorum yine aynısını yaşarım diye
Kardeşimin eşide aynı şeyleri yaşadı kan pıhtılaşması varmış iğne kullanarak bebeğini kucağına aldı.Hiç merak etmeyin sağlıklı bebeğiniz olur.
Evet kalmadan önce ben de içmeyi düşünüyorum zararı yok diye duydum geçti doktora danışmakta fayda var bide sonuçlar çıksın da