2 Düşük yaşayan sağlıklı hamilelik yaşayabildiniz mi sonuna kadar ? - Obilsin.com
Ben sadece bir düşük yaşadım ve kürtaj oldum malesef kalp durması sebebiyle. Size de çok geçmiş olsun kayıplarınız için çok üzgünüm. Eğer Türkiyede olsaydınız genetik test ve pıhtılaşma testi yaptırın derdim ama Fransa da süreç nasıl işliyor bilemiyorum. Kan sulandırıcı kullanmışsınız ama yetersiz gelmiş olabilir. İnşallah bir sonraki hamileliğiniz sağlıklı ve güzel geçer bebeğinize de sağlıkla kavuşursunuz.
Ben Almanyada yasiyorum Burda da uc dusukten once Genetik Test, kan pihtilasma vs bakmiyorlar cunku cok pahaliymis burada, Ilk gebeligimi 8. haftada kaybettim, kalbi durmus karnimda yaklasik 7 haftalik Iken. Doktorlar muhtemelen kromozom dizilimde bir sikinti oldugu icin vucut hamileligi sonlandirmistir dediler, Ilk 12 haftada mutemelen bu sebep olur ki bu iyi bisey dediler engelli bir cocuk dogurmaktansa. Su anda saglik sigortamiz genetik, pihtilasma, kromozom testini karsilar mi bilmiyorum henuz arastirma firsatim olmadi Eger cok pahali ise bizim burada TR de yaptirmayi planiyorum her kosulda daha uyguna gelir diye dusundum, ben de bir de ileri yas faktoru var cunku
Küçük haftalarda iki kez düşük yaşadım. Pıhtılaşma genetik vs bütün testlerim normal geldi. Doktor bebeklerin sağlıksız olduğunu söyledi. Sağlıklı olsaydı tutunurlardı dedi. Ama benim arka arkaya olmadı düşüklerim . 1 düşük,1 dogum tekrar 2.kez düşük yaşadım ardından 2 dogum daha yaptım. Umudunuzu yitirmeyin,biliyorum zor süreçler. Pıhtılaşma sorunu olsaydı kan sulandirici kullanıyorsunuz bebek tutunurdu. Ya başka bir sorun var ya da iki bebek te sağlıklı değildi. İnşallah yeniden sağlıklı bir bebeğe hamile kalır,kucağınıza alırsınız
Ben iki düşük yaptım kan pıhtılaşmam varmış . Sonra oğlum oldu onu da erken doğurdum ama çok şükür 1 yaşına geldi . Bende asla karnım buyumeyecek gene düşecek diye düşünüyordum nasipte varsa tedaviler takipler yapiliyorsa doğuyor .
geçmiş olsun canım bende tüp bebekle hamile kaldım ve düşük yaptım bu ay tekrar trasfner yapılacak inan çok korkuyorum,anı şeyleri yaşayacağım diye . allah sağlıklı evlatlar nasip etsin canım,merak etme yaşın çok genç elbet olacaktır.
Bende 3 tane düşük yaptım. Hiç kalp atışlarını duymak nasip olmadı. En son kürtaj ile aldılar 3. Yılıma girdim hala hamile kalamadım. Hiç bir sorun bulunmuyor gitmediğim doktor yaptirmadigim test kalmadı. Bu ay aşılama denedi doktorum gününü bekliyorum ama yine tutar ve düşer diye içim içimi yiyor gerçekten. Aklından sil diyorlar ama keşke kolay olsa ,her an acaba yine düşer mi diyorsun çünkü her düştükten sonra yumurtaliklar çok yoruluyor ve çocuk daha geç olmaya başlıyor. Allahim hakkımızda hayırlısı neyse onu nasip etsin hepimize
Kendı acını paylaştığın için çok teşekkür ederim, seni çok iyi anlıyorum.. çok büyük geçmiş olsun hiç bir zaman geçmese bile bu üzüntü. Gerçekten neden böyle oluyor o zaman aklım almıyor. Bebek tutunsun diye birden fazla düşük yaşamış olan kadınlara progesteron hormonu veriyorlar hap halinde kullanıyorlar ben zamanında ikinci kez hamile kalmadan için sorduğumda doktoruma sende hormon sorunu yok diyip geçmişti tamam ama belki var işte belki faydası dokunacak...denemek o kadar mı zor Ben yeni yeni araştırmaya başladım şubat ayında 1-2 kan esti yaptırarak ama o kadar yapılacak şey var ki ... sonuç gelmiş tahlileri iyi ne tiroit bozukluğum var ne de diğerleri fakat nisan ayındaki randevum 24 hazirana koydular gel de kafayı yeme. İçimden diyorum ilk hamile kaldığımda 2020 yılının aralık ayındaydı 2022 geçti geçecek ortada kalmışım kucağım bomboş her gün işkence gibi. Peki eşiniz için birkaç tahlil verdiler mi ? Sperm sayısına kalitesine bakıldı mı ? Seni gerçekten çok iyi anlıyorum. İsyan etmemek elde değil. Umarım buraya en yakın zamanda anne oldum bebeğim oldu diye yazarız... Sevgi dolu kucaklar