15 haftalık hamileyim hiç karnım yok dümdüz ?? - Obilsin.com
Evet çok erken. Kişiden kişiye de değişir. Belki iç karnınız geniş. Benim de bi anda çıktı karnım şaşırmıştım hatta
henüz erken beni görenler hamile sanmıyordu hatta 20 kusurlu haftalarda bile inandıramıyordum eşimin zorlaması ile doktora gittik hatta karnım çıkmadı bebek iyi ki diye doktor çok gülmüştü iç karnı büyük demek demişti.Simdi 8 aylık hamileyim yine küçük bir top var sanki karnım da tamamen vücut yapısı ile alakalı
Anladığım kadarıyla normalde de zayıf birisiniz. Bu haftalarda göbeğiniz olmaz zaten 20 haftadan sonra yavaş yavaş göbek çıkmaya başlar. Sağlıkla kucağınıza alın
ALLAH RAZI OLSUN insallah. 163 boyum 65 ile hamile kaldim suan 68 kiloyum boyum biraz oldugu icin zayif gorunuyorum galiba akşam yemek yiyorum şişiyor sabah kalkıyorum ınanırmısın dümdüz sanki 1 aylık hamileyim gibi buyumicekmis gibi hissediyorum Nevosss41 .!.:
Bebiş oğlan gibi hissettim bakalım doğru çıkacak mı beni haberdar et Kız bebek karnı büyük olur derler yarım dünya gibi olmuştum gercekten ☺erkek bebek daha ufak ve sivri bir karın olur top gibi db97 .!.:
12+4 haftalık iken kontrole gitmiştim doktora ultrason kağıdı bu şekilde canım ama erken galiba çünkü hem doktor söylemesi hemde sırtını dönmüş baksana şuan 15+2 haftaligim bidahaki kontrolde cinsiyetini söylicem dedi
Benim de çıkmamıştı hatta hep eski kıyafetlerimi giydim 4 aydan sonra biraz büyümeye başladı Doğumda bile küçüktü ebeler demisti küçük diye