Kızlar merhaba, ilk foto 12 haftalik digerleri 13+2 cinsiyet tahmini olan var mı acaba hala öğrenemedik
Merhaba kızlar rica etsem benim bebeğime de bir bakar mısınız 12+1
Bende 8 haftaligim yarin kontorlle gidicem kizlar atsam tahminde bulunnurmmusunuz cook merkk ediyorum
Kardelen 99 erkek görünüyor
Kızlar cinsiyetim belli oldu erkekmis
Kızlar benim bebeğimin ultrason görüntüsü de bu. 13+0. Cinsiyet nedir sizce deneyimli anneler yorum bekliyorum deeploneliness
Kızlar yeni görüntümüz bu doktor hala bir yorum yapmadı sizce yorumlar nedir
Bir tane üye vardı 6. Haftada kesin bir dille söylüyor cinsiyeti ona sorun
bizimki de göstermiyor yaaaa banada erkek gibi geldi sağlıklı olsunlar
Çok teşekkür ederim yorumladığınız için Rabbim tüm anne adaylarına sağsalim bebislerini kucaklarina almayı nasip etsin ve tüm isteyenlere nasip etsin inşallah